POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Organizatora wobec Uczestnika za przebieg Promocji określone są powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilny.
- Reklamacje związane z Promocją Uczestnik może składać na przykład na adres: Opacz 88B, 05-520 Konstancin Jeziorna lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@hurtownia-fajerwerkow.pl.
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- Reklamacje związane z Gratisem można składać na warunkach dotyczących reklamacji Produktu zgodnie z postanowieniami regulaminu Sklepu Internetowego.